Spletne strani OMV
Zapri

Manjša popravila za kolesarje na bencinskih servisih OMV

img_stojalo_za_kolesa

Vedno več ljudi se odloča, da naredi nekaj za svoje boljše počutje in okolje ter se na svoje opravke in izlete odpravlja s kolesom. Na naših izbranih bencinskih servisih v bližini priljubljenih kolesarskih poti in destinacij uvajamo servisna kolesarska e-stojala. Z njihovo pomočjo lahko enostavno preverite, ali je vaše kolo ustrezno za nadaljnjo vožnjo, opravite osnovni servis ali napolnite svoje električno kolo in brezskrbno nadaljujete pot.

Prednosti uporabe e-stojala

Na naprednem e-stojalu lahko s pomočjo visoko kakovostnega orodja opravite osnovna popravila kolesa in med postankom preverite, ali vaše kolo ustrezno deluje.

S pomočjo merilnika lahko izmerite tlak v zračnicah ter ga z ročno tlačilko z manometrom tlaka do 10 barov tudi napolnite.

Prav tako stojalo omogoča brezplačno polnjenje e-koles, ki postajajo tudi pri nas vedno bolj priljubljena. Za varnost koles med polnjenjem baterije smo stojala postavili tako, da so vidna z naših gostinskih teras.

5 lokacij

E-stojala na goste čakajo na petih izbranih bencinskih servisih OMV, kjer je v trgovinah na voljo tudi asortiman dodatne opreme za kolo. Kolesarke in kolesarji pa boste na naših servisih našli tudi širok nabor izdelkov za energijo.

  • OMV Dravograd,
  • OMV Ljubljana – Šentvid,
  • OMV Izola jug,
  • OMV Kamnik,
  • OMV Gederovci

Nasveti, preden se odpravite na kolo

  • Čistoča kolesa: Kolo vsebuje veliko gibljivih delov, ki jim z rednim čiščenjem podaljšate življenjsko dobo. Okvir kolesa očistite kar z vodo in milnico, medtem ko za čiščenje verige ter zobnika uporabite primerno čistilo.
  • Tlak v zračnicah: Je eden izmed najbolj pomembnih sestavnih delov kolesa. Na plašču najdete oznako, kjer je zapisan optimalen tlak. Če so zračnice premalo napolnjene, je obraba hitrejša, hitreje lahko pride do poškodbe obroča, močno pa je otežena tudi vožnja.
  • Zavore: Kolo s slabo delujočimi zavorami je lahko izjemno nevarno. Zavore se morajo odlično prilegati platišču, ne smejo se drgniti po pnevmatiki, njihova površina pa more biti brezhibna. Prav tako bodite pozorni na cviljenje zavor, ki sporoča, da je z zavorami nekaj narobe. Lahko so umazane zavorne obloge, problem je lahko tudi, da so le te že stare in postajajo trde ali pa so le nepravilno nastavljene.
  • Vzdrževanje verige: Vzdrževanje verige, saj naj bi verigo naoljili na vsakih 100 ali 200 kilometrov, pri tem pa uporabili le posebne spreje. Veriga je sicer potrošni material, kar pomeni, da je praviloma potrebna njena menjava na vsakih 2500-3000 kilometrov. Če boste z menjavo predolgo odlašali, lahko pride do poškodovanja prednjih in zadnjih zobnikov, kar predstavlja velik strošek. 
  • Kolesa v ravnovesju: To preverite tako, da obrnete kolo naokoli in obračate pedala. Če vidite, da kolesa nihajo oziroma niso popolnoma ravna in umirjena, jih je verjetno potrebno »nacentrirati«. Če kolesa niso ravna, lahko namreč pride do trajne deformacije obroča ali poškodbe zavor.
  • Nastavitev sedeža: Pri tem le eksperimentirajte, da najdete ustrezno nastavitev. Če vas po kolesarjenju bolijo kolena, je lahko razlog tudi prenizko nameščen sedež. Ko poganjate, mora biti ob sedenju noga v najnižji točki pedala skorajda do konca iztegnjena.

Iskalnik motornih olj