OMV z novo maloprodajno filozofijo blagovne znamke
Koper, 6. oktober 2016
OMV je na področju maloprodaje pričel z novim pozicioniranjem blagovne znamke We Care More. Na bencinskih servisih OMV po Sloveniji bodo tako v prihodnje še bolj osredotočeni na goste in si prizadevali za dosego maksimalne kakovosti izdelkov, storitev ter tehnologij.
Nova maloprodajna filozofija blagovne znamke »We Care More« opredeljuje kulturo OMV storitev in izdelkov, pri tem pa v družbi stremijo k temu, da svojim gostom ponudijo več od konkurence. V skladu s tem so si zadali, da bodo pri upoštevanju želja in prilagajanju na gospodarske izzive še boljši, ustvarjalnejši in uspešnejši. Kot je izpostavila generalna direktorica OMV Slovenija Vanja Lombar, so potrebe in želje gostov v središču vsega, kar počnejo: »We Care More je filozofija naše blagovne znamke, s katero želimo pri gostih ustvariti pravi občutek OMV-ja. V središče nove usmeritve je postavljen prav vsak gost, saj želimo vsem ponuditi tisto, kar cenijo. Poleg visokokakovostnega goriva to vključuje tudi odlično izbiro zdrave hrane, najboljšo kavo iz pravične trgovine, prijeten ambient in ostale kakovostne storitve.«
Na prvem mestu so gostje
V OMV Slovenija so zavezani k temu, da svojim gostom ponudijo le najboljše in jim v največji meri olajšajo vsakodnevne opravke. Tako je na bencinskih servisih OMV VIVA od pomladi na voljo le še kava VIVA CAFE s certifikatom kakovosti Fairtrade. Ta zagotavlja, da vsa kava prihaja iz pravične trgovine, njenim pridelovalcem pa prinaša pravične cene in boljše delovne razmere. In prav z brezplačno kavo VIVA CAFE za goste med 6. in 9. uro so v OMV obeležili svetovni dan kave. V OMV so ob široko razvejani mreži bankomatov in že dobro uveljavljenimi paketnimi storitvami svojim gostom ponudili tudi nakup vstopnic ponudnika Eventim, kupone ponudnika Kuponko, plačilo položnic in tudi možnost plačila z Moneto.
V ponudbi OMV Slovenija je poskrbljeno tudi za najmlajše, ki v gastronomski ponudbi VIVA najdejo zase prilagojeno ponudbo. S sodelovanjem z Anino zvezdico v OMV Slovenija skrbijo za družbeno odgovornost, kar so nenazadnje dokazali tudi letos, ko so za fundacijo Anina zvezdica v posebni akciji skupaj z gosti bencinskih servisov zbrali 5,8 milijona točk zvestobe, ki so se pretvorile v kar 38 ton hrane za socialno ogrožene družine. Na točilna mesta bencinskih servisov OMV so nameščene nalepke s telefonsko številko za pomoč invalidom, katerim zaposleni nudijo vso potrebno pomoč pri točenju goriva ter nakupu izdelkov ali drugih storitev.
Ustvarjalni timski duh
Aktivno sodelovanje partnerjev in zaposlenih je na vseh bencinskih servisih OMV navdihnjeno z ustvarjalnostjo ter odličnostjo. V preteklih mesecih so tako svojim gostom ponudili možnost, da v posebni aplikaciji ustvarijo svoj najljubši sendvič, zmagovalec, ki so ga z glasovanjem izbrali gostje, pa se bo še v letošnjem letu uvrstil v redno prodajo na vseh bencinskih servisih OMV s ponudbo VIVA. Poleg tega so zaposleni neprestano vključeni v različna usposabljanja in tekmovanja tako na ravni izdelkov kot tudi storitev, zaradi katerih lahko voznikom ob vsakem obisku ponudijo edinstveno izkušnjo. Na avtocestnih bencinskih servisih OMV po Sloveniji vas lahko zaposleni pričakajo s pozdravom v šestih različnih jezikih, s tem pa gostom pričarajo nepogrešljiv občutek domačnosti.
OMV Slovenija, ki je pri nas prisoten že vse od leta 1992, slovenskim gostom že dolgo več ne ponuja le visokokakovostnega goriva, temveč predstavlja večfunkcionalna storitvena središča. Pri tem pa celotna družba stremi k temu, da s prilagodljivostjo, široko izbiro ter nadpovprečno kakovostjo storitev in produktov, vse od visokokakovostnih goriv do kave VIVA CAFE, preseže pričakovanja gostov.